Friday 17 July 2020

BBM3410Satu2020: Kalendar 2021


KALENDAR 2021


Pada tugasan kali, Saya ditugaskan untu membuat satu Kalendar bagi tahun 2021. Encik Akhmal selaku tutor saya menugaskan saya supaya menghasilkan Kalendar tahun 2021 dengan menggunakan perisian Adobe Photoshop. Pada mulanya saya agak takut untuk membuat kalendar ini kerana saya belum pernah menggunakan Adobe Photoshop. Setelah mendapat didikan dan nasihat daripaa Encik Akhmal alhamdulilah saya dapat menghasilkan Kalendar tahun 2021. Saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada kawan-kawan kerana memberi tunjuk ajar serta membantu. saya. Jadi, malas nk cakap banyak jom la tengok kalendar saya hihihi. 


Muka depan




Januari





Februari





Mac






April





Mei




Jun






Julai




Ogos




September




Oktober




November



December


No comments:

Post a Comment